Spring over hovedmenu

Ledige stillinger i Beskæftigelsesministeriet

Her finder du vores ledige stillinger. Ansøgningsprocessen foregår altid via vores elektroniske rekrutteringssystem. Dine oplysninger slettes efter seks måneder.

To administrative medarbejdere til alsidige arbejdsopgaver

Vær med til at understøtte Arbejdstilsynets tilsynsopgaver i samarbejde med tilsynsførende og jurister og bliv en del af et dygtigt fagligt team af administrative medarbejdere i Tilsynscenter Øst i Slagelse eller Tilsynscenter Øst i København.


Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk

Bliv en del af den fagligt dygtige administrative gruppe
Som vores nye administrative medarbejder bliver du en del af den administrative gruppe, som består af ca. 30 medarbejdere fordelt mellem kontoret i Slagelse og kontoret i København. De opslåede stillinger er med placering i henholdsvis København og Slagelse. Vi arbejder tæt sammen på tværs af de to lokationer.

Vi varetager supportopgaver for tilsynsførende og jurister. Tonen er uhøjtidelig, og vi lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Administrative opgaver i forbindelse med planlægning af tilsyn
  • Administrative opgaver i forbindelse med afrapportering og opfølgning på tilsynsbesøg
  • Administrative opgaver i forbindelse med den juridiske sagsbehandling
  • Korrekturlæsning
  • Sagsbehandling på forskellige niveauer
  • Telefonbetjening, omstilling af samtaler og besvarelse af henvendelser vedrørende sagsbehandling
  • IT-support


Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • Er kontoruddannet evt. med en akademiuddannelse i offentlig forvaltning eller statonom
  • Har erfaring med administrative opgaver
  • Har stor erfaring med IT og er stærk bruger af Office pakken
  • Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med andre
  • Er klar på alsidige arbejdsopgaver i en travl og ofte uforudsigelig hverdag, og har et godt humør
  • Arbejder systematisk med opgaverne, både selvstændigt og i samarbejde med andre
     

Vi finder løsninger sammen

Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er faste fuldtidsstillinger med start den 1. april 2020 eller snarest derefter.

Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Dit daglige arbejdssted er enten Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst, Landskronagade 33, 2100 København Ø eller Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst, Antvorskov Alle. 139 4200 Slagelse.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Administrativ Chef Anja Hermansen på tlf.nr. 7220 9590.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest fredag den 7. februar 2020 kl. 12:00.

Vi forventer, at afholde samtaler i uge 7 og 8.

 

Send ansøgning