Spring over hovedmenu

Serviceminded og omstillingsparat medarbejder søges

Trives du med at servicere andre? Er du god til at tænke flere skridt frem? Og har du lyst til at blive en del af vores serviceteam, der får vores hus til at fungere i praksis? Så er du måske vores nye servicemedarbejder i Beskæftigelsesministeriets departement.

 

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked

​I Beskæftigelsesministeriets departement arbejder vi dagligt og tæt sammen med ministeren om at omsætte politikernes visioner til faktiske løsninger, som borgerne mærker i deres hverdag. Sammen med styrelserne har vi ansvaret for altid at give ministeren det bedst mulige grundlag af relevant og tilgængelig viden at træffe sine beslutninger på. Det er vores kerneopgave at understøtte ministeren og Folketinget ved rettidigt at afsøge, gennemarbejde, analysere og forberede materiale på højt fagligt niveau og indgå i saglig dialog om det. Som departement er det samtidig vores opgave at sætte retning for hele ministerområdet. Og det gør vi via effektiv styring og ledelse.  

Her kommer du altså helt ind i centrum af den faglige og politiske proces og får fingrene ned i problemstillinger og løsninger, som involverer milliarder af skattekroner med stor betydning for tusindvis af mennesker.  

Du kan læse mere om os på www.bm.dk

Vi sætter en ære i at levere service af høj kvalitet

Serviceafdelingen er en del af Økonomi og Koncern, og det er vores opgave at servicere såvel minister og medarbejdere som gæster i departementet. For os er det vigtigt, at vi altid yder på det samme høje serviceniveau, hvad enten det gælder opdækning hos ministeren, rensning af en kaffemaskine eller opfyldning af kopipapir. Vi har en god og uformel omgangstone i afdelingen, og du vil – sammen med dine syv kolleger – få en alsidig arbejdsdag, hvor to dage ikke er ens.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at: 

  • sidde i receptionen og omstillingen 
  • dække op til og afrydde efter møder 
  • hjælpe med at sætte borde op og rydde op i mødelokaler 
  • opfylde og servicere kaffemaskiner mv. 
  • holde orden og fylde op med kontorartikler, papir m.m. i kopirum 
  • hente og sortere dagens post – også til og fra Folketinget 
  • opstille it-udstyr 
  • udføre andre forefaldende praktiske opgaver

Bliv vores nye kollega

 Vi forestiller os, at du:

  • er serviceminded og trives i en udadvendt rolle
  • arbejder selvstændigt og tænker fremad i dagens opgaver
  •  har gode samarbejdsevner og tilbyder kollegerne at give et nap, når de har brug for det
  • er indstillet på at kunne tage fat på mange forskellige typer af opgaver

Vi finder løsninger sammen

Som en del af Beskæftigelsesministeriet er departementet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår

​Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 4. januar 2021.

​​Du bliver ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. 

Den 1. maj 2022 overgår Beskæftigelsesministeriets departementet sammen med de fleste andre departementer til den fællesstatslige facility managementløsning. Det betyder, at du – sammen med dine kolleger – går fra at være ansat i ministeriet til at blive ansat hos en privat leverandør. I vil stadig skulle løse de samme opgaver, og I viI derfor stadig være en meget vigtig del af vores hus. Du kan læse mere om den kommende facility managementløsning på www.bygst.dk

Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte servicechef Peter Vestergaard på tlf.nr. 7220 5205.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest 2. december 2020.

Vi forventer at afholde samtaler i uger 50.

Send ansøgning