Spring over hovedmenu

Servicemedarbejder til journalisering og lettere sagsbehandling – fleksjob

Er du serviceminded og vil du være med til at få hverdagen i vores kontor til at fungere? Så har vi en spændende fleksjobstilling i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings Journalenhed i København.

 

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked

I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.  

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt, hvad vi beskæftiger os med, kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på én gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.  

Du kan læse mere om os på www.star.dk​

Bliv del af et velfungerende team

​I Journalenheden er vi 4 fastansatte og en elev. Journalen har ansvaret for modtagelse af fysisk og elektronisk post i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, sags oprettelse af EØS, borgerbreve, ministersvar, henvendelser til hovedpostkassen m.m.

Som journalmedarbejder bliver dine primære opgaver, at:  

  • journalisere i Public 360
  • scanning af papirpost
  • deltage i det daglige arbejde i Journalen

Bliv vores nye kollega

Vi forestiller os, at du:

  • er serviceminded, praktisk anlagt og selvstændig 
  • har et bredt kendskab til journalsystemer og meget gerne superbruger i Public 360  
  • er fleksibel og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • har stort kendskab til Excel
  • har undervisningserfaring

Herudover forventer vi, at du er åben for, at dine ansvarsområder kan variere og udvides i takt med kontorets behov og dine præferencer.  

Vi finder løsninger sammen

Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du ansættes i et fleksjob på min. 20 timer pr. uge. Vi vil gerne have, at du starter den 1. september, alternativt den 1. oktober 2021.

​​Du bliver ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Særligt om fleksjob 

For at kunne blive ansat i et fleksjob, skal du være berettiget til et fleksjob. Det vil sige at du skal være visiteret af dit jobcenter til et fleksjob ifølge lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Du bedes oplyse i ansøgningen, at du er visiteret til et fleksjob, og hvilket jobcenter og sagsbehandler du er tilknyttet

Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Pia Sommer på tlf.nr. 72217650.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Tina Kjærsgaard i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 5162 2762.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 8. august 2021.

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 19. august 2021.

Send ansøgning