Spring over hovedmenu

Dygtig administrativ medarbejder til alsidige arbejdsopgaver

Vil du være med til at understøtte Arbejdstilsynets tilsynsopgaver i et samarbejde med bl.a. tilsynsførende og jurister? Og har du lyst til at blive en del af en større gruppe administrative medarbejdere? Så har vi en spændende stilling i Tilsynscenter Øst i København.

 

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked

Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. 

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. 

Du kan læse mere om os på www.at.dk

 

Bliv en del af den fagligt dygtige administrative gruppe 

Som vores nye administrative medarbejder bliver du en del af den administrative gruppe, som består af ca. 30 medarbejdere fordelt mellem kontoret i Slagelse og kontoret i København. Den opslåede stilling er med placering i København, men vi arbejder tæt sammen på tværs af de to lokationer.

Vi varetager supportopgaver for chefer, tilsynsførende og jurister. Vi er ambitiøse på opgaveløsningen, og vi lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Administrative opgaver i forbindelse med planlægning af tilsyn.
  • Administrative opgaver i forbindelse med afrapportering og opfølgning på tilsynsbesøg.
  • Korrekturlæsning.
  • Sagsbehandling på forskellige niveauer.
  • Telefonbetjening, omstilling af samtaler og besvarelse af henvendelser vedrørende sagsbehandling.
  • IT-support.

 

Bliv vores nye kollega 

Vi forestiller os, at du:

  • er kontoruddannet evt. med en akademiuddannelse i offentlig forvaltning eller statonom
  • har erfaring med administrative opgaver
  • har stor erfaring med IT og er stærk bruger af Office pakken
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med andre
  • er klar på alsidige arbejdsopgaver i en travl og ofte uforudsigelig hverdag, og har et godt humør
  • arbejder systematisk med opgaverne, både selvstændigt og i samarbejde med andre.

 

Vi finder løsninger sammen 

Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.


Løn- og ansættelsesvilkår 

Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. februar 2022.

Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Dit daglige arbejdssted er Arbejdstilsynets, Tilsynscenter Øst, Landskronagade 33, 2100 København Ø.

 

Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte administrativ chef Anja Hermansen på tlf.nr. 7220 9590.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest mandag den 6. december 2021.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 50.

Send ansøgning