Spring over hovedmenu

Ledige stillinger i Beskæftigelsesministeriet

Her finder du vores ledige stillinger. Ansøgningsprocessen foregår altid via vores elektroniske rekrutteringssystem. Dine oplysninger slettes efter seks måneder.

Imødekommende receptionist til service- og administrative opgaver

Er du imødekommende og ansvarsbevidst? Har du lyst til at yde en høj service til vores samarbejdspartnere og gæster, når de ringer til eller henvender sig i receptionen? Så har vi en spændende stilling i receptionen.  
 
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked  
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.  
 
Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.  
 
Du kan læse mere om os på www.star.dk.  
 
Vær med til at give vores samarbejdspartnere og gæster en god service  
Receptionen er en del af styrelsens serviceafdeling, hvor arbejdsopgaverne spænder bredt, lige fra journalisering, betjentopgaver, indkøb, udbud, reception og meget mere.
 
Du vil primært skulle arbejde i receptionen, men herudover vil du også skulle bidrage til løsning af øvrige serviceopgaver i serviceafdelingen.  
 
Receptionen er typisk bemandet af to personer, hvoraf du skal være den ene. Du får en vigtig rolle i organisationen, da det er afgørende, at vores samarbejdspartnere, gæster og dem der ringer til styrelsen mødes venligt og imødekommende.  
 
Du skal blandt andet arbejde med:  
  • Telefonbetjening og modtagelse af gæster.  
  • Udlån/udlevering af rejsekort, taxaboner, cykelnøgler mm.  
  • Administrative opgaver som fx sygefraværsregistrering, fakturahåndtering, opdatering af databaser, oprettelse af nye medarbejdere.  
  • Løbende udvikling af vores service og forbedring af arbejdsprocesser.  
  • Teknisk support til mobiltelefoner, tablets mv.  
Bliv vores nye kollega  
Vi forventer af dig, at du har:  
  • erfaring fra en lignende stilling i en reception i en større organisation  
  • en løsningsorienteret tilgang til opgaverne  
  • teknisk flair i forhold til systemer og mobile enheder samt et godt kendskab til Office pakken  
  • en struktureret arbejdsform og gode samarbejdsevner  
  • gode kommunikations evner både mundtligt og skriftligt og at du kan tale og forstå engelsk  
  • et udpræget servicegen  
  • evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar.  
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. 
 
Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt og senest den 1. maj 2019.  
 
Din daglige arbejdstid vil ligge i tidsrummet mandag – fredag kl. 8-16.  
 
Du ansættes efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.  
 
Dit daglige arbejdssted er Njalsgade 72A, 2300 København S.  
 
Spørgsmål og ansøgning  
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte servicechef Ole Frandsen på tlf.nr. 7221 7654.  
 
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Andras Kjartansson Thomassen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5139.  
 
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.  
 
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 21. marts 2019 kl. 12.00.  
Send ansøgning