Spring over hovedmenu

Ledige stillinger i Beskæftigelsesministeriet

Her finder du vores ledige stillinger. Ansøgningsprocessen foregår altid via vores elektroniske rekrutteringssystem. Dine oplysninger slettes efter seks måneder.

Webmaster til drift website - Projektansættelse

Har du lyst til at deltage i driften af arbejdstilsynets hjemmeside amid.dk? Har du erfaring med CMS? Så har du muligheden for at blive en del af web- og digitaliseringsteamet i vores kommunikationsenhed.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.  

Vær med i driften af websites og andre digitale services
I kommunikationsenheden er vi 15 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at udvikle vores digitale kanaler, så de bedst muligt understøtter virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde. Vores services udvikles i tæt samarbejde med vores IT-afdeling og med vores tekniske leverandører. I øjeblikket er vi bl.a. i gang med at udvikle amid.dk og en række andre digitale kommunikationsløsninger.

Du vil som webmaster være en del af web- og digitaliseringsteamet, som hører under Arbejdstilsynets kommunikationsenhed. Du får et tæt samarbejde med vores webansvarlige teamkoordinator og med vores webmedarbejder, som du vil dele opgaver med. Du kommer til at spille en væsentlig rolle i driften og videreudviklingen af de nye vores hjemmeside og for samarbejdet med vores tekniske leverandør. Jobbet er en projektansættelse og forventes at vare 3 måneder.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omhandle:

  • daglig drift af vores sites og apps
  • support til dine kollegaer og vores brugere, herunder supportvagter
  • opdatering af indhold på vores sites
  • kontakt til vores IT-afdeling, tekniske webbureau og Statens IT vedrørende drift og udvikling
  • teknisk kravspecifikation i forbindelse med videreudvikling og fejlretning på sites, inkl. tests og fejlsøgning
  • billedbehandling til websites og nyhedsbreve

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet Webudvikler, Webintegrator, Multimediedesigner eller lignende
  • evt. har erfaring som webmaster og har haft ansvar for teknisk drift og udviklingen af større websites
  • har godt kendskab til CMS (vi bruger Umbraco) og kan hjælpe vores redaktører
  • kender HTML og kan rette et CSS
  • kan deltage i arbejdet med at udarbejde tekniske specifikationer til en udviklingsopgave
  • har godt kendskab til det danske sprog og kan rette og opsætte indhold på websitet
  • er parat til at træde til der, hvor der er mest brug for det.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en projektstilling på 3 måneder. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt og senest den 1. august 2019

Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Arbejdsstedet er Arbejdstilsynet, Landskronagade 33, 2100 København Ø.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte webkonsulent Sanne Plichta på tlf.nr.: 7220 8824 eller mail spl@at.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Andras Kjartansson Thomassen i Koncern HR på tlf.nr.: 2042 9173.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning elektronisk via linket nedenfor. Vi skal have din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 16. juni 2019.

 

Send ansøgning